JESTEŚ TUTAJ: STRONA GŁÓWNA > Regulamin
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku
- KRK Rent S.C. prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych oraz turystycznych.
- Klienci Rezydencji korzystający z usług Apartments zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
- Szkody wyrządzone przez osoby wynajmujące nasze obiekty noclegowe, pozostaną obciążone kosztami naprawy lub wymiany uszkodzonego mienia.
- . Zawarciem umowy najmu jest wpłata zadatku na poczet pobytu w wysokości do 40% ogólnej kwoty zamówienia w terminie wyznaczonym w Potwierdzeniu rezerwacji.
- Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
- Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu lub zmniejszenia liczby osób nie dokonujemy zwrotów. Dotyczy złożonej rezerwacji nie później niż 7 dni przed planowanym przyjazdem.
- Pozostała należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 11.00.
- Klienci Rezydencji zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960). Godziny pracy biura rezerwacji to: 9:00-17:00
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości naszych Apartamentów.
- Obowiązuje doba noclegowa od godz.14.00 w dniu przyjazdu do godz.11.00 w dniu wyjazdu. Przyjazd po godzinie 22.00 należy zgłosić 1 dzień przed planowanym przyjazdem, aby pracownik biura rezerwacji mógł przekazać klucze do wynajętego apartamentu.
- Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczem do apartamentu również klucz do drzwi wejściowych. Szczególnie te ostatnie drzwi prosimy o zamykać podczas trwania ciszy nocnej jak również opuszczając Obiekt.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00.
- Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. W szczególnych przypadkach Właściciel może zażądać kaucji w wysokości 250 zł. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju (po wcześniejszej konsultacji z zainteresowanymi) obciążymy kosztami naprawy najemcę. Najemca zostanie obciążony również kosztami ewentualnego zagubienia kluczy. Za zgubienie kluczy, obciążenie finansowe spada na Gościa i wynosi ono 300 zł.
- W momencie przekazania klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami, na życzenie apartament może zostać sprzątnięty za dodatkową opłatą. Należy uzgodnić tę usługę z opiekunem obiektu.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- W każdym apartamencie poza pościelą na zarezerwowaną liczbę gości mają Państwo do dyspozycji , 1 ręczniki kąpielowe, 1 ręczniki małe oraz ręcznik – stopka. Do dyspozycji gości jest kawa, herbata oraz woda niegazowana przygotowana przed Państwa przyjazdem.
- W obiekcie zabronione jest: – zakłócanie spokoju pozostałym mieszkańcom, – zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami Rezydencji) w pokojach, – zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych (papierosy, cygara) poza miejscami do tego wyznaczonymi. Obciążenie finansowe za nieprzestrzeganie zakazu palenia to 400,00 zł.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: – będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, – które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny .
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia Obiektu bez zwrotu kosztów.
- Opuszczając rezydencję należy zostawić po sobie porządek.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te zostaną przechowane przez miesiąc , a następnie zniszczone.
- w przypadku zastrzeżeń, i reklamacji co do jakości usług, Gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
- Obiekt nie akceptuje zwierząt.
- Regulamin zatwierdzony został przez właścicieli i obowiązuje od dnia 06 września 2016 r.
- Płatności są obsługiwane przez „Polskie ePłatności” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie (dawniej „Paylane” sp. z o.o.), adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278, NIP 5862141089 i REGON 220010531.
ZASADY REZERWACJI ONLINE
REZERWACJA
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności wymaganej przedpłaty – w wysokości i terminie wskazanym w e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji.
- Rezerwację można dokonać zarówno telefonicznie, jak i mailowo.
- REZERWACJA NA ZAPYTANIE – w przypadku braku dostępności miejsca noclegowego online może być zaoferowana Rezerwacja Na Zapytanie. Potwierdzenie dostępności terminu (lub jego braku) oraz informacje o sposobie uiszczenia przedpłaty zostaną przesłane e-mailem.
ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI
- Niewpłacenie przedpłaty w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji wniesiona przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linka w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji, co zgodnie z ust. II pkt. 2 nie oznacza zwrotu wniesionej przedpłaty.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji bądź wcześniejszego wyjazdu, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.
USTALENIA KOŃCOWE
Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt noclegowy nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu pobytu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Recepcją.
Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.
\